ku amat menyayangimu

salam , lamaaaa sangat nak tnggu saat dapat nganga depan belog melog neyh . muahah . ni pun dapat onl kat jmsk . haha . JMSK ! apetewww ! ok ok , skunk aku kat politeknikk . aku dah masuk stadi skunkkk . ohmaijohnn ! sangat laa okayy kat sini . kengkawan was very wanderfull lah . haha . ejaan memangg haremm nk menggedix sait . hokay , last week aku balik umah coz dekat jea poli n umah aku neyh en . so , hari yg nk masuk hostel balik tu aku tdoo late doe . aku tatau napa . then dalam kul 3 pagi , mama menggerakkan aku yg tgh selesa yang amat dok tidoq . aku pelik gile . hah ! <-- roomate dak jjohorr , okayy jangkit sait <3

ok ok , aku bngun and ask mak , " whatt happen what Happen ? "
kakakk ; ayah dah mninggal !
oh whattttt ! [ at tgh tgh neii , ayah tu pak long aku ]
arwah mninggal sebab dia kena sakit jantungg .

bai de way ,
roomate aku nama amyra . tudiaaaaaaaaa , sekali gabung gelak melak aku dgn dia, boleyh pecah gegendang telinga sapa yg kat sebelahh >.< HEHE . dia org johorr <3 skunk ada lagi 3 minit ja dlm poses nak posting entry baru neh . sjam ja bg masa nak ngadapp komputer !! < WHAT ! KOMPUTER ? ! >

yes , komputer ! haha , aku di zaman komputer ! :) muahaha . kat kamsis < kampus siswa >  aku on lappy :)

bye
Awak Suka? Cepat LIKE :)

0 MakJemahNakNgomel:

 
HAKMILIKTERPELIHARA>>ZATYANUAR