maafkan saya awak

Bukan aku pinta untuk jatuh cinta , Mungkin satu ketentuan bahawa kita memang telah dijodohkan . Aku takut kehilangan teman yang aku sayang dan kehadiran kau memang tepat pada masanya . Aku tidak pasti sebenarnya . Adakah wajar tindakan kita dalam mencipta ikatan yang tidak pernah aku fikirkan selama ini .


Tanpa kasih sayang seperti pasangan lain , kau dan aku bersatu . Jangka waktu yang kita ambil untuk menyempurnakan ikatan ini akhirnya telah menghanyutkan ikatan ini , dan aku berjaya menempatkan perasaan dalam jiwamu dan kau juga telah berjaya mencuri hatiku  ♥ ♥


Tetapi mengapa mesti kita berjauhan haya kerana sedikit rintangan yang datang dalam kehidupan kita ? 
Mengapa harus kau dan aku menjadi mangsa perpisahan ini seandainya kita perlu memendam kerinduan yang amat membebankan ? Jadi , janganlah kau meninggalkan aku bersama kerinduan yang hanya akan menjadi milik kita selamanya ..  ♥


Kembalilahh , hanya kerana kau yang ku yang ku sayang cinta  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


SAYA SAYANG AWAK MHM  ♥





Awak Suka? Cepat LIKE :)

0 MakJemahNakNgomel:

 
HAKMILIKTERPELIHARA>>ZATYANUAR