MalamIsnin - eid mubarak 2011

           Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin



*********************************
oh sem [ ! ] acecey ~ hokai . ini Family Saya
meet my dad : MrMohdAnuar
meet my mom : MrsAzlizaCheMan
meet my bro : MuhammadAdamMohdAnuar
meet my adik ; ErdinaMohdAnuar



*******************************************

meet them 

MrSuhaimiAhmad <---- uncle aku yang supportive
*sayang kau jahhh*

MrsAzahHanim <----- aunt aku yang sporting habes
#gget kau bedah#
*ok , beliau suka panggei aku MatAbbas
>.< 
haha . apa crita , aku sndri pun fenin :D

& anak2 depa yg so naughty [ ! ] 
*xpa depa xbukak belog aku neyh*
muahahahaah
sedap kau jahhh
^NurinSuhaimi - siKakakBecok
^SafiyyaJaharaSuhaimi - siKecikComeyyy



********************************************

meet my sideKick 

hoho ! bnyak sangat ah nak crita pasal mamat" n minah" semua neh 
yg sure yg baju pink [ H cakap dia pakai baju kaler oren ] 
dia Intan Najiha <-- superduperlilsis yang terhebad  :D






********************************

meet Mr Sazali Ahmad 
 ♥ ♥ ♥
sayang dia amat 




haha . kenal dah kan beliau <---
sayangg dia lebihlebih 
 ♥ ♥ ♥



uncle Azmi 

Garang

&

NoKomen

But dia bnyak idea dalam bisnes 
so , memudahkan kerja hakuu kalo nk bukak bisnes in future


# so dats all about my family members .. Oh lupa , 


meet my TOKBA [ panggilan untk aTok ]

haha . 

My aunt 
Mrs Fardzah Sulaiman
Wife untuk Mr Sazali 
*smile*

 ♥ You Mama 






#hokay ! sure dh meet my family members . 
nak dijadikan cerita , hakuu memang takk hapdet muka sorang lagi aunt hakuu .
kalo u`allz pasan ade lhaa haku tak intro lgsung sal fmly beliau . 
hik . ade reason ah suma neh . ok , next entry 


 salamSayangBuatAndaSemua♥ ♥ ♥


Awak Suka? Cepat LIKE :)

0 MakJemahNakNgomel:

 
HAKMILIKTERPELIHARA>>ZATYANUAR