assalamualaikum ..


indahnya suasana . kita dihari ini , ceriaaaa , bersamaaa , bermesra  , erat silaturrahim ..


whoaaa ! haha ! sumpah aku hapy gila mak ayah after diampunkan kesalahan aku ! yo ! sumpah aku suka doe ! hee ~ bieeee ! syg kau lah ! hik [ gedik ]
dr mana *biee* saia neh dpt strenght nk pogip aku unn tato lahh ann . baideway , aku tak kesah la dari mana *biee* korek tanah kubuq p cari pogipness kat aku , jnji skunk aku happy ! haha ~ awak buat saia suka lah ! saia suka awak buat saia suka ! yuhuuuu ~ jengjeng ~ 


dpt dgr jewp lagu dygta bkumandang kat nset neh , hati ni dah mcm terbang melayang p eropah tau dak ! thee ~ [ gedikkauunyahh~] stelah bratus ribu riban hari aku tak dgr lagu tu kat nset neh , last2 dgr jugak . ingat xkan dgr dah . huh ~ nasebbekk ~


                    " ku tak akan pernahh , berpaling darimu , walau kiniiii , kau jauh dariku , kan slalu ku nanti kerna .. ku SAYANGGG kmoo " 


lol ~ ya ! saia syg kamoo biee ! lalala ~ 


* thanks sbb mcg saia dulu *
* imysmm *
  


# satu je saia nk jujur lagi , muka awak masa maraa kan biee , ade ghope singa lah #


ok saiadiam ! sigh ! hik ~ lalala ~ 


currently mood : join me on Octove# add me : z a t y z e e p y 


* biee , pinjam nama blakang au .. sbb WASABI hangit tu bulee pinjam pic biee an ==" 


syg kau jugakjugak ~ 


iadmitthatimissyousincewe`reapartbefore,nowimylikehell!ilymuchmoreesygg!haniffzeepy,saiasygbieesaialahh!muackxx!









Awak Suka? Cepat LIKE :)

0 MakJemahNakNgomel:

 
HAKMILIKTERPELIHARA>>ZATYANUAR