lesson to be learn


beratap aku susun cerita nak karang sementelah bjuta saat aku tinggai kapai aku ni . sorry la nah . terjatuh cinta kat burung biru lah plop . lupa pada yg setia ni . haha . well , bpeluh aku lap sawang kat bucu dinding belog ni . haih , kalau tak dak yang meminta , xdo nya aku nk redah masuk oren putih ni . ohoh # berlagak sat .

i've done a big mistake to u dear , tershashul merajuk td , just upset down for a while , but then , u r d one yg offline . nk sedapkann hati , * ouhh , p tolong abah buat keja kan kan ~ lalala ~ mahap lah nahh . terindu plak hati ni nk menaip . haha  ~


its okay its alrite , i put the pain away and let it slide ~ 
click d picture to see big enough okayy awop ^_^ .

Awak Suka? Cepat LIKE :)

0 MakJemahNakNgomel:

 
HAKMILIKTERPELIHARA>>ZATYANUAR