imisssyou bitch !

assalamualaikum :) aiyoop , today is the first day dalam cuti mid sem neyh :) well , assgmnt tak bnyk boleh nganga ( aaaaaaaaaaaaaaaaaa ) jom nganga sekali , depan lappy ni 24/7 . haha ~ but somehow , disebalik kgembiraan tu msti terselit sadness sket en . apa celop tak rasa mcm tu . yahadoi ~ aku miss dgn nurani bitch ah ~ rindu dgn dlm 1B mia bapak ayam . adoi , lingkop kawn2 bahasa yatt neyh kan . ekeke , ehm , really miss my roomate . myra , i buat entry pasal u lah gila ~ romantikkan i . bulan tade unn buat mcm tu kat uu . haha ~ rindu gilop nak dgo makcik rumate saya neyh potpett dlm bilik . CERIA baq hangg . well , i hope u miss me too sayangg .

when the times running , aku rindu jugak nak btekak dengan cik seri aku neyh . seri , rindu kau nyahh ~ dua hari bfore start cuti , hang tak mask bilk lepak sekali dah . hmm ,untunglaaa kan = =" . kan myra kan , nnt lps cuti org tu dh ad broadband sndiri dah , tros xnmpak btg hidung smemeh dia tu kat bilik kita kann . hmmm , sedey ~ haha !

and the last but not least , cik yanii motmet aku neyhh . yanie ~ rindu nak jerit nama kau kuat2 >.< haha , sayang kau lah gila ~ ekeke

well , rindu kat semuaa peeps , tetambah makcik banglaa aku , Yun , haish ~ maaf balik hari tu aku xsempat jmpa kau . eksaited sgt nak balik . kiss pipi mintaakkk mahaappp nehh . muahmuah , love you ,

ama , rindu kau sgt . even kau dtg tuntut shawl hitamkau tu , aku still syg kau >,< bhahaha ~

shud , ayu , aku rindu smua yg light up my day spnjang kat Nurani 2 .







bukti aku rindu korang semua ~ <3
Awak Suka? Cepat LIKE :)

1 MakJemahNakNgomel:

Nurul Amyra said...

RINDU JUGAK TAHU ,, thanks ade tag gak my name kat situ . rindu rindu rindu !!!!!!!

 
HAKMILIKTERPELIHARA>>ZATYANUAR