Hatiku Milikmu

Pernahkah engkau hargai
Cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan
Diriku ini
Betapa hebatnya cintamu
Memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu
Membuatku terpaku
Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu
Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya
Kan ku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini
Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatimu milikku jua
Aku sayang padamu
Bagai bahtera dilanda badai
Gelora cinta mengoncang jiwaku
Berombak mencari daratan yang damai
Oh cintaku
Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatiMu milikKu jua
Aku sayang padamu
Kanku coretkan kenangananmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Dalam Hidupku Ini ..

ehmm , walaupun baru jea almost seminggu** tak cntact as usual , but aku still tunggu en , kalaukalau still dapat nk brbaik mcm dulu dengan dia . awak , trimakasih dengan memori yang awak dah kongsi dgn saya dulu tue . even sampai sekarang pun saya still tak dapat nak percaya yang we`re apart . :'( . TAKSANGKA au . sebab dulu awak yang beriya sgt ckp tanak jd macam kawan-2 lama awak dulu tu . rapat kejap je . pasuh , haa , hilang  . neyy , saya ni tak macam tu pun . nak je kawan dgn awak . tapi en , napa jadi mcm ni lak skunk ? ape sebab awak dah baik balik dgn buahhati awak tu . oh kalau itu sebabnya , saya ucapkan tahniah lah sebab awak dh dapat balik kebahagiaan awak tu . yang selama ni awak cari , skunk awak dah dapat balik . bagos lah kalau macam tu . baideway kan awak , semalam saya saja je nak test sama ada awak masih lagi * awak awak awak * yang saya kenal 5 bulan lepas kan . so , secra terangnya saya PM awak n ajak awak berborak dengan saya * supersavers okeyy * . tapi , saya dapat jawapan yang memang selama ni awak tak penah sebut . * ok , selama ni #sebelum awak berbaik dengan buahhati awak , saya tak penah terlintas dalam kepalahotak saya yang terlalu berserabut neyh awak akan jawab tidak ^ even semalam awak tak cakap tidak n gunakan sebab lain untuk tolak request saya ^ , saya dapat tangkap lah yang awak sekarang memang dah lain sangat . TOTALLY DIFFERENT . Bila saya trusterang kat awak , bgtau yang awak dah lain , ade je alasan awak bg nk sangkal semua ape yg kuar dr mulut saya neh . BOsan lah itu la ini la . 
AWAK , saya sekarang tengah usaha untuk jadi diri saya yang sebelum saya kenal dengan awak . tapi awak sendiri pun tahu kan  * itu pun kalau masa saya crita semua hal masa lalu saya , awak pay attention , mungkin sekarang awak akan ingat laa * saya dulu macam mana .. lepas je saya kenal awak , saya jadi diri saya yang baru . sekarang dh masuk 5 bulan saya jadi diri saya yang baru ni . tak penah tlintas nk ulangi semua yang penah saya buat sebelum saya kenal awak . tapi , keadaan memaksa saya untuk jadi YATT yang dulu . hokay ! sebab saya tak boleh nak jadi YATT yang sekarang is , Yatt yang sekarang banyak habiskan masa dia mengharapkan sesuatu yang tak kan mungkin mnjadi miliknya . walaupun hati nya dah lama jadi milik orang tu . ehmm , 

AWAK , saya doakan awak terus bahagia dengan dia k . tanak dah selalu sangat korang gadoh . mb skunk masanya korang bhgia smula . 
Ibarat kisah pensil dan pemadam . mereka saling memerlukan . tapi apabila tiba saatnya pensil patah , dia memerlukan pengasah . maka dari situ datang nya orang ketiga * SAYALAH TU . tapi , bila pengasah dah dapat tajamkan pensil , pensil akan segera kembali berbahagia dengan pemadam dan pensil tinggalkan pengasah kerana pengasah masih tak diperlukan ..
Hasil Nukilan ,

Pengasah Yang Kecewa



Awak Suka? Cepat LIKE :)

0 MakJemahNakNgomel:

 
HAKMILIKTERPELIHARA>>ZATYANUAR