diam

diam
dalam duatiga minggu ni mcmmcm jadi . yes , ade lah pasal semua bagaii kan . ok , pasal dia pn adalah kan . mana ley tadea . sumpah bnyk sla dia . kalo nk cita , enuh beloGG neh kan . ehmm , btw , last sunday ade mak kawan aku meninggal [ AH ] oh , walopun tak kenal langsung , * ok , just like fan pages dia je punn . but , kesedihan dia khilangan allayarhamah mama dia tu menusukkk sangat sbab tak pnah tgok dia post status yg sedihsedih kan . so sentap la . aduh . takziah ok AH . kuatkan semangat n biar mama awak tenang kat sana . smoga rohnya dicucuri rahmat . 

ok , 
kita dlm sedihsedih ni kena happy gak kan , so , ape ekk yg menghappykan aku minggu ni ? dapat hadiah ke _ *takpun .. dapat blackberry ke _ * memang taklah kan . ehmm , ok dapat sembang dgn H lagi . haha . bodohkan . itu je yg blh buat aku happy . manade lain yg boleh buat aku happy . sigh ! jyeahhhh , aku happy sembang walkie-talkie dgn dia . * psftt .. tadelhaa smpai walkietalkie okey ! . haha . awak , saya happy sgt even duit tu kuar macam ayerterjun jekk buat saver . haha . bukan nk ungkit ke riak ke , tapi saya nk ekspresi kan kebahagiaan saya masa sembang celoteh ngomel-2 dgn awak . hehe , pasuh awak gelak sebab saia salah cakap . sigh ! tabaek tau . tapikan , minggu lepas awak moody jekk kan . huhu . puas saya leterleter panjang kan . ehmm , apepunkan . 

H ,
terimakasih sebab awak dah buat kan hidup saya hidup . erkk ~ apekehallnye ayat macam siak jekan . abaikan ~ hehe , 
terimakasih jugak sebab awak ade je masa nk surprise kan awak tgh pepagi buta . # org suma tdo , kita dua mcm hapee je gelak kan . sampaisampai kena ugut dgn ayah saya nk tarik nset sbb gelak mcm cik ponti waktu pagi .. haha . 
saya paling suka masa kredit saia dh habess , awak sms tak hentihenti #kononnakusikbggeramtakdptreplysmsawak tulah . 
hape pun , thanks sgt awak sebab make me happy  .
nantikan masa bezday awak nanti saya buat special entry wishing kat awak tau tau tau 
eh eh , malam ni nak buat surprise kat awak lah * ok tak surprise lagi sebab dah stated kat sini ..
samatmalam ; buat H yang sukakan neelofa tu ;

Awak Suka? Cepat LIKE :)

0 MakJemahNakNgomel:

 
HAKMILIKTERPELIHARA>>ZATYANUAR